DDG - WHY/ARGUMENTS PT. 2 (Official Music Video)

공유
소스 코드
  • 게시일 2019. 11. 07.
  • STREAM MY ALBUM "VALEDICTORIAN" available at: smarturl.it/VALEDICTORIAN.DDG
    Follow DDG:
    pontiacmadeddg
    Pontiacmadeddg/
    pontiacmadeddg
    soundcloud.com/pontiacmadeddg
    krplus.net/CKqq...
    Video Director: @LewisYouNasty
    (C) 2019 DDG Entertainment, Inc., under exclusive license to Epic Records, a division of Sony Music Entertainment.
  • 음악

댓글 • 5 446

  • three hearts
    three hearts 3 시간 전

    This viedo was amazing it hit my soul :/

  • J2 Beauty
    J2 Beauty 3 시간 전

    I loveee this song!

  • Adore Ray
    Adore Ray 3 시간 전

    🔥🔥🔥🔥🔥

  • Uzoma Peterside
    Uzoma Peterside 6 시간 전

    Wow

  • Elvis Otieno
    Elvis Otieno 6 시간 전

    WY you ugat be like that

  • Imjaysca
    Imjaysca 7 시간 전

    Favourite song I keep coming back 🔥🔥🔥🧡

  • Tricko Treat
    Tricko Treat 7 시간 전

    This was really really nice. Noticed as you grow so does your work keep pushing it could only get better

  • team Vanity
    team Vanity 7 시간 전

    i-

  • Jemone Leith
    Jemone Leith 7 시간 전

    Beautiful

  • Tjmottoisa
    Tjmottoisa 8 시간 전

    i love this song to why you have to be like that and then knock my girl out for good

  • ShawntreezyBreezy
    ShawntreezyBreezy 8 시간 전

    RIP BOO

  • Silvia Freitas
    Silvia Freitas 8 시간 전

    I was not expecting this😭

  • Ed King
    Ed King 9 시간 전

    This song is proof ya'll algorithms is all bull shit KRplus is way off ya'll I almost jacked my phone when I hears this voice box cuz I can't sing bull shit.

  • Chrishunda Taylor
    Chrishunda Taylor 10 시간 전

    Ok ddg you did this

  • Tara B
    Tara B 10 시간 전

    U the best DDG ❤️❤️

  • MrACG
    MrACG 10 시간 전

    woah! first time listening to you properly, let's collab on a music and video bro! @DDG

  • BIG dawg
    BIG dawg 11 시간 전

    Should of just stuck with the first one bro now I cant even listen to that one the same since you made this dumb ass shit

  • Amin Husein
    Amin Husein 11 시간 전

    this is so dodo no cap booma

  • lopot lydia
    lopot lydia 11 시간 전

    This shit is good, i have wateched it two all days long

  • UnCasualT Tv
    UnCasualT Tv 13 시간 전

    I’m addicted to this song, can’t even lie

  • Isaiah Icy
    Isaiah Icy 16 시간 전 +2

    I just realized who's grave is that??😐

  • Jeremiah Johnson
    Jeremiah Johnson 17 시간 전

    Man I been subscribed since your Highschool vlogs I literally love you an Kennedy. Y'all both a dynamic duo or a power couple on KRplus. Those days where you tryna sneak In the bed when you had to sleep on the couch. Just seeing your progress give me the chills . You two is the only youtubers I watch i will always look up to you too. If yall didn't upload a vid o get off KRplus. Let's be real without Kennedy an ddg there's no love an joy on the tube 💯

  • Zachary Mayhew
    Zachary Mayhew 17 시간 전

    Shii DDG that shii went hard💯, fucks with the message and visuals🤟🏼

  • Junior Duntin
    Junior Duntin 18 시간 전

    Bbq sauce on her hand

  • Reem Sos
    Reem Sos 18 시간 전

    Hurd you drake

  • It’s pretty Pre 3x
    It’s pretty Pre 3x 19 시간 전

    He inlove 😍😍😩🤞🏽

  • It’s pretty Pre 3x
    It’s pretty Pre 3x 19 시간 전

    Period’T fuck😍😍😍!!!

  • The Corbin Twins
    The Corbin Twins 20 시간 전

    set playback speed to .75 thank me later

  • Heav & Nisha
    Heav & Nisha 20 시간 전

    DOPE !!

  • Tyrese Thomas
    Tyrese Thomas 20 시간 전

    killed it DDG

  • Taehyung Kirito
    Taehyung Kirito 21 시간 전

    Your message in this song will be well known💯❤️

  • Tim Morris
    Tim Morris 21 시간 전

    This dope music video and amazing song

  • LifeAs Eddiee Tyrell
    LifeAs Eddiee Tyrell 21 시간 전

    Hey I’m a Upcoming KRplusr Subscribe to my channel

  • Nito Shadow
    Nito Shadow 21 시간 전

    you gotta do a track wit jay gwaupo I feel like its a good fit

  • YoungDean tiger
    YoungDean tiger 21 시간 전 +1

    I wish to see u bro one day and I like your effort and God bless u bro

  • Conroevibes Vlogs
    Conroevibes Vlogs 22 시간 전

    Subscribe to my KRplus channel bout to hit 1k

  • Cece Vlogs
    Cece Vlogs 22 시간 전

    ommggg you guys are soo cute wtf :(

  • Bam Bam
    Bam Bam 23 시간 전

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Jankymal
    Jankymal 23 시간 전

    Ddg I’m a big fan of your music. You should have just named it Why. You should have left arguments alone. I like it tho💯

  • Jaleel Lawal-Raymond

    i cant lie when i heard this song on the day it got released it didnt hit me... but now i see the vid and hear it.. woww this is acc unbelievable. the message and everything u can feel some real emotions in this

  • Nina k
    Nina k 일 전

    ❤️❤️❤️

  • Abigail .O
    Abigail .O 일 전

    This the best thing I’ve seen from DDG like I just love how he pops out with his music and a part two just another bomber ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯🐐🐐🐐🐐🐐🐐

  • Jasmine Polydor
    Jasmine Polydor 일 전

    🥰 awwwww

  • dime stone
    dime stone 일 전

    Hi, I am originally from the Netherlands. We have a Dutch “tradition” that couldn’t be more racist. It’s called: “black pete” or “blackface” and it is supposed to be a happy event like santa clause for children, but the origin of this “tradition” states back from the slavery era! We Dutch people are at the moment divided into 2 camps: pro- black pete (the dumb/ignorant people who want their children “tradition” to stay the same), ánd you have the other camp which is anti-black pete (the ones who are firmly against is like me).
    We from the anti-black pete camp want the world to know how racist this “tradition” actually is and we want it to stop ór be adjusted with a better solution which doesn’t hurt black people because of the slavery past anymore. Spread the word please 🗣🗣🗣
    www.google.nl/amp/s/www.aljazeera.com/amp/indepth/features/zwarte-piet-black-pete-dutch-racism-full-display-181127153936872.html

  • dime stone
    dime stone 일 전

    Hi, I am originally from the Netherlands. We have a Dutch “tradition” that couldn’t be more racist. It’s called: “black pete” or “blackface” and it is supposed to be a happy event like santa clause for children, but the origin of this “tradition” states back from the slavery era! We Dutch people are at the moment divided into 2 camps: pro- black pete (the dumb/ignorant people who want their children “tradition” to stay the same), ánd you have the other camp which is anti-black pete (the ones who are firmly against is like me).
    We from the anti-black pete camp want the world to know how racist this “tradition” actually is and we want it to stop ór be adjusted with a better solution which doesn’t hurt black people because of the slavery past anymore. Spread the word please 🗣🗣🗣
    www.google.nl/amp/s/www.aljazeera.com/amp/indepth/features/zwarte-piet-black-pete-dutch-racism-full-display-181127153936872.html

  • 3 drippy
    3 drippy 일 전

    is that Kennedy

  • Drippy-jeremiah
    Drippy-jeremiah 일 전

    This shi lowkey hard ddg been a rapper no cap keep up the good shit man

  • _Shelenaa
    _Shelenaa 일 전

    This lowkey fireee 🔥

  • Stunna2X
    Stunna2X 일 전

    This 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Rihanna Riley
    Rihanna Riley 일 전

    The blood on the phone looks like ketchup

  • Destiny Divine
    Destiny Divine 일 전

    I love the video, it looks so professional & classy! The lyrics are on point & the whole production of the music & video are a winner! Keep on growing with the production of music because you are shining right now! And take care of that lil queen right there! ❤💛💚

  • Queen Misha
    Queen Misha 일 전 +1

    SOOOOO i had to sit up for this.. I listened to your songs on your album and i can't lie you have a few really really good ones. This song i was kinda iffy at first but after listening to it again with some bussing ass bass i love it! The video is nice, and definitely, commend you on the versatility on this album. You and whoever is on your team is really coming through with the promos and etc... the mini music video clips... BRILLIANT. You're going to make it far.. just keep that head up!
    Favorites: PUSH, let you in, arguments pt.2, y’all see it, not cappin, meet me in the lobby 👌🏾💯

  • Kylie M
    Kylie M 일 전 +1

    [Verse 1]
    Why, why, why, why you keep fuckin' tryin' me?
    What's up with all this motherfucking lyin'?
    In a minute I'm about to stop tryin'
    We vibin' it's the right thing
    Tryna convince me that it's my fault
    Why we go up and down just like a seesaw?
    All you wanna do is cause drama, mix with wonder, you my karma
    Why you gotta talk yo shit like everyday yeah
    Baby I gave you love I need a break, yeah
    Want some plays, yeah
    We should be fair
    You know how to push my buttons, let's not go there
    [Chorus]
    Why you gotta be like that, like that?
    Tell me why you gotta be like that?
    You know it don't have to be like that, like that
    You know it don't have to be like that
    You always tryna hurt (Somebody, body)
    Why don't you try to love (Somebody, body)
    You don't have to be like that, like that
    Baby you don't have to be like that
    [Verse 2]
    Let's just be okay (Yeah)
    We ain't gotta fake (Yeah)
    Everything we don't do don't have to be a debate (Yeah)
    Shit's getting heavy (Yeah)
    Way too much weight (Yeah)
    Turning nothing into something, fuck up out my face
    Let's face it
    You know you know that I'm patient
    But I don't wanna have a look back at all these years and say, "This time been wasted"
    We just fuckin' fight and I sacrifice every night
    Don't even know what you like
    You not even right, no I am not the jealous type
    You ain't even outta lies

    • Tony Daly
      Tony Daly 22 시간 전 +1

      makes me wonder if you my karma

  • Sydnee M
    Sydnee M 일 전

    I felt this song so much! All me and my ex did was argue and eventually he over dosed after we brokeup but it kills me how we argued and such and the only time we got along was not long before he passed away he said he had a dream that we got married we got along and then he was gone 🤦‍♀️ that really messed with my head and heart.. don’t take advantage of those around you don’t be mean because you never know when the last time you’ll see and talk to them will be.

  • UNBOX ANYTHING
    UNBOX ANYTHING 일 전

    Real love you can't put a price tag on it. So many of us are chasing things.

  • UNBOX ANYTHING
    UNBOX ANYTHING 일 전

    if you haven't been in love before you probably not going to understand this. But if you have you know how much real love is worth to you. Who knows

  • UNBOX ANYTHING
    UNBOX ANYTHING 일 전

    the whole thing with this message is don't waste time with the small stuff. Cuz you never know the person you love the most will be gone

  • UNBOX ANYTHING
    UNBOX ANYTHING 일 전

    Yup

  • Tavareys ENT
    Tavareys ENT 일 전

    I was taught to not say anything, if you don't have sumn nice to say... but wtf is this. Y'all cappin' if you say this shit a bop

  • Aasim C
    Aasim C 일 전

    Gay