I went on a break for 30 days & THIS HAPPENED

공유
소스 코드
  • 게시일 2020. 02. 21.
  • Good to be back gamer
    100 CLUB MERCH OUT NOW! represent.com/store/pewdiepie (Thank you)
    Pewdiepie's Pixelings DOWNLOAD:
    iOS: buff.ly/2pNG0aT
    Android: buff.ly/34C68nZ
    #pewdiepie #pixelings
    Minecraft Playlist:
    www.youtube.com/watch?v=mhgS6...
    My Stores:
    TSUKI:
    tsuki.market/
    Merch:
    represent.com/store/pewdiepie
    I drink GFUEL (affiliate link):
    gfuel.ly/31Kargr
    My Setup (affiliate links):
    Chair: clutchchairz.com/pewdiepie/
    Official Razer hardware:
    Razer Nari Ultimate headset: rzr.to/pdp-razer-nari
    Razer Customs phone cases: rzr.to/pdp-razer-case
    NordVPN DOWNLOAD (affiliate link):
    Go to NordVPN.com/pewdiepie or use code PEWDIEPIE for a special holiday deal. Get a 3-year plan with 81% off plus two amazing gifts: 4 extra months + NordPass password manager app (worth $194.61)
    I stream on DLive (ad):
    go.dlive.tv/pewdiepie
  • 엔터테인먼트

댓글 • 171 689

  • Benz Mabiasan
    Benz Mabiasan 43 분 전

    Welcome back felix

  • Brandon Twoguns
    Brandon Twoguns 43 분 전 +1

    Whats the secret word?

  • Tem Shop keeper
    Tem Shop keeper 43 분 전

    The return of PewDiePie
    And the return of funny comments

  • Phil Da Master
    Phil Da Master 43 분 전

    Waiting for Pewds to grow a Kratos beard

  • 10k Subs In 2020
    10k Subs In 2020 43 분 전 +1

    Trump Haters Like 😝😝😝😝😝 😂

  • VMC Gaming
    VMC Gaming 43 분 전

    14:05 PEWDS WATCH PHINEAS AND FERB 😂

  • Ethan Cow
    Ethan Cow 43 분 전 +1

    For once Dad came home, and with the milk he promised to buy.

  • dudezav
    dudezav 44 분 전 +1

    Hey felix

  • Ren Dael
    Ren Dael 44 분 전

    U

  • music is timeless
    music is timeless 45 분 전

    No suicide...
    Dammit

  • Quack
    Quack 45 분 전

    PewDiePie fans: jeez, 1 month was so long!
    CoryxKenshin fans: hold my beer

  • Miklovin Milk
    Miklovin Milk 45 분 전 +1

    When ur dad actually comes back from the store

  • ChevyKevVlogs
    ChevyKevVlogs 45 분 전

    The king is back...

  • Lol Bruh
    Lol Bruh 45 분 전 +1

    Mr beast is not sad now 〜(꒪꒳꒪)〜

  • Robert Fields
    Robert Fields 46 분 전

    2:04 Just buy a bidet if wiping makes you feel that sad

  • EBobby Sing
    EBobby Sing 46 분 전

    This is still trending on #1. KRplus algorithm is broken.

  • Saudara Incik Acid
    Saudara Incik Acid 46 분 전

    Wtf bro? I had to watch green pewdiepie for the past month

  • cayzany 3
    cayzany 3 46 분 전 +1

    Pls play sea of thieves pls like if you would like to see that

  • Odom Odomratanakthiem

    You’re back

  • Pablo Zurita
    Pablo Zurita 47 분 전

    I didn’t even know you were back

  • Brie
    Brie 47 분 전

    thank you for coming bacc i was gonna jump

  • ME MYSELF AND I
    ME MYSELF AND I 47 분 전

    Hey yo

  • Nib_Nob
    Nib_Nob 47 분 전

    pewds please continue playing terraria it is very entertaining.

  • Meme soup
    Meme soup 47 분 전 +1

    *nice*

  • Caleb Rubino Origami

    He would plant his seed with her

  • Eesh SinGer
    Eesh SinGer 47 분 전

    YAY ALL HAIL THE KING OF KRplus HES BACK

  • Paridhi Rankavat
    Paridhi Rankavat 47 분 전

    Pewds: *comes back*
    Tumblr: *TRIGGERED*
    (Just a joke pls no hate I’m too weak can’t take it)

  • FOOD
    FOOD 48 분 전

    Hey man #1 on trending, good job man

  • Nghia Le
    Nghia Le 48 분 전

    Helo

  • Brandon Williams
    Brandon Williams 48 분 전

    YOUR BEARD IS WEIRD - MGK

  • shinymike1
    shinymike1 48 분 전

    Gameplay

  • Max Tube Ka
    Max Tube Ka 48 분 전

    He's back

  • N C L
    N C L 48 분 전

    Pewdiepie : "I am back"
    Me : the return of the evil

  • GamerX OP
    GamerX OP 49 분 전

    YOU SWEADEN YOU TATTI 💩

  • Luna Chan
    Luna Chan 49 분 전 +1

    Pewdieeeeeeepieeeeeeee!!!!!

  • Mahmuda Begam
    Mahmuda Begam 49 분 전

    Like

  • Daxterfied -
    Daxterfied - 49 분 전

    Crackhead

  • King Livius I
    King Livius I 49 분 전

    Comeback is real

  • G0lden Owl
    G0lden Owl 50 분 전

    Why do u look like Arthur Morgan from Red Dead Redemption 2?

  • RCA G
    RCA G 50 분 전 +1

    I’m glad that Pewdiepie’s break did not end like FilthyFrank who never came back

  • Erica G.
    Erica G. 50 분 전

    why is pewds turning into a boomer

  • Toulue Vang
    Toulue Vang 50 분 전

    lol dab is still cool right? I ask my lil sis the same thing. I'm not up to the trend anymore.

  • lisx12
    lisx12 50 분 전

    im just wondering if pewds went to the ranch during his break-

  • The Retro Space Doggo

    Spoiler...The secret word is PeePeePooPoo

  • Ninja007
    Ninja007 51 분 전

    Old man pewdie

  • Triggered Hooman
    Triggered Hooman 51 분 전

    This is where we can put the guys cheering in the pub meme template

  • CKBroski
    CKBroski 51 분 전

    good evening

  • gush gush
    gush gush 51 분 전

    welcome back

  • GoodGuy Zephyr
    GoodGuy Zephyr 51 분 전

    *Incoherent incoherencies*

  • blazin.kalinnn
    blazin.kalinnn 51 분 전

    long live the king

  • ChubbyMcFluff
    ChubbyMcFluff 52 분 전

    "I could probably retire if i wanted to"
    Everyone: *profusely sweats*

  • Robert Beats
    Robert Beats 52 분 전

    KRplus was boring af without you bro

  • Shane B
    Shane B 52 분 전

    Is algebra related to chemistry?

  • Enderk1d Gaming
    Enderk1d Gaming 52 분 전

    WELCOME BACK!!

  • pnut bro
    pnut bro 52 분 전

    tiktok reaction videos?

  • biligt tsogtgerel
    biligt tsogtgerel 52 분 전

    Naaah. I feel good that he took a break.

  • Absy 2183
    Absy 2183 53 분 전

    Nice having you back bro

  • DomesticNarwhal
    DomesticNarwhal 53 분 전

    2:37 Scorpion Wins! Flawless Victory!

  • Charcol's Trash Vlogs

    Fuck yess I missed felix

  • Thylo X
    Thylo X 53 분 전

    PewDiePie: is anyone gonna care??
    Meanwhile : #1 on Trending