Зародження Всесвіту. Що сьогодні ми знаємо про початок часів? | Всесвіт UA

공유
소스 코드
  • 게시일 2021. 06. 19.
  • Як народився Всесвіт? Це мабуть найбільша та найважливіша Велика таємниця сучасності, яка лежить в основі усіх інших таємниць. Найбільші запитання людства, типу - Як з’явилося життя? Що таке свідомість? Що таке темна матерія та темна енергія, або, що таке гравітація? - всі ці питання випливають з одного головного - як же все почалося? Незважаючи на те, що сучасні теорії, які намагаються розгадати цю таємницю, стають дедалі складніші та довершені, деякі ключові питання все ще не розгадані, до того ж вчених переслідує можливість того, що деякі з найважливіших ланок у їхньому ланцюжку міркувань все ж таки можуть бути помилковими. Тож в цьому відео поговоримо про те, що сьогодні ми знаємо про початок часів.
    Підтримати проєкт:
    Патреон: / vsesvit_ua
    Картка ПБ: 5168 7574 2228 8938 Ончев Іван Володимирович
    Monobank: 5375 4141 1521 2051
    Щиро дякую :)
    Написати мені: Vsesvitua90@gmail.com
    Facebook: profile.php?...
    Посилання:
    www.livescience.com/65819-how...
    www.symmetrymagazine.org/arti...
    iopscience.iop.org/book/978-1...
    www.space.com/25126-big-bang-...
    phys.org/news/2015-12-big-the...
    / inflation-goes-to-the-...
  • 과학기술

댓글 • 215

  • @uasal
    @uasal 2 년 전 +97

    Фішка Вашого каналу в тому, що Ви розповідаєте доступною зрозумілою мовою про наукові гіпотези і явища . Для широкого загалу це неймовірно корисно і цікаво! Так тримати!

    • @Vsesvit_UA
      @Vsesvit_UA  2 년 전 +7

      Так, дякую) в цьому основна ідея створення каналу)

    • @user-fc5sw1vv5e
      @user-fc5sw1vv5e 2 년 전

      👍👍👍

    • @user-qp5qe5lc6t
      @user-qp5qe5lc6t 년 전

      Цікаво та змістовно розповідаєте так тримати

  • @user-xu9mb9mz9d
    @user-xu9mb9mz9d 2 년 전 +19

    Нарешті нове відео, ще й до того на таку надзвичайно цікаву тему. Величезна дяка! Вечір не буде нудним!

  • @Bercut900
    @Bercut900 2 년 전 +34

    Неймовірно цікаво дивитися, навіть знаючи все що ви розповідаєте.
    Дякую за цікаву подачу корисного матеріалу!

    • @Vsesvit_UA
      @Vsesvit_UA  2 년 전 +3

      Дякую, радий, що подобається)

  • @user-fw2yu2rx1n
    @user-fw2yu2rx1n 2 년 전 +10

    Надзвичайно легко і цікаво слухається. Отримав купу нової для себе інформації. Дакую!

    • @Vsesvit_UA
      @Vsesvit_UA  2 년 전 +1

      Це чудово) дякую Вам 😉

  • @masterbashen
    @masterbashen 2 년 전 +13

    Ви так цікаво розповідаєте що навіть Discovery відпочиває!
    Дякую!

    • @Vsesvit_UA
      @Vsesvit_UA  2 년 전 +2

      Так, вони мені не конкуренти) дякую 🙂

  • @user-ud5ll2hn2w
    @user-ud5ll2hn2w 2 년 전 +10

    Дякую) дуже цікаво! Дивлюсь українське👍

  • @Tanya-by7pt
    @Tanya-by7pt 2 년 전 +38

    Дуже ємкий випуск👍 Я б іще додала, що "Великий вибух" не є вибухом у звичному нам розумінні, так як відсутня ударна хвиля. Багато вчених-популяризаторів наголошують на цьому у своїх лекціях. Це, всього лиш, вражаюча назва💥
    Як чудово, що все більше важливої пізнавальної інформації з'являється українською👏👍

    • @blessendor
      @blessendor 년 전 +1

      Я б ще додав, що вибух не є, і може не був - це лише теорія без доказів

  • @HanaSuzuran
    @HanaSuzuran 2 년 전 +21

    Дуже цікаво дізнатися про альтернативні ідеї виникнення Всесвіту.
    Дякую за відео ✨

    • @Vsesvit_UA
      @Vsesvit_UA  2 년 전 +1

      Дякую, обов'язково буде.

    • @VolodymyrLisivka
      @VolodymyrLisivka 2 년 전 +2

      Всесвіт існує вічно. Він ніколи не виникав.

    • @user-nd8em2wz4b
      @user-nd8em2wz4b 년 전

      ​@@VolodymyrLisivka ага так само як ти чи я 😏

  • @serhiik5354
    @serhiik5354 2 년 전 +11

    Дякую за українське! Гарно та цікаво поданий матеріал!!!

  • @NO_russia
    @NO_russia 2 년 전 +30

    приємно чути науковий україномовний канал 👍🇺🇦

  • @fovsl7222
    @fovsl7222 2 년 전 +12

    Дякую за якісний контент української мовою. Бажаю швидкого розвитку та популярності вам і вашому каналу!

  • @motorheadrocker6504
    @motorheadrocker6504 2 년 전 +12

    Відео дуже сподобалося, дякую! Випускайте більше подібних робіт :) Буде цікаво подивитися про квазари, пульсари, чорні діри, і т.д.

  • @DmytrOne
    @DmytrOne 2 년 전 +5

    Вельми цікаве відео.
    Дуже дякую!

  • @user-fe6pw2pc8z
    @user-fe6pw2pc8z 8 개월 전 +1

    Цікавезний канал! За українську мову окреме дякую!❤👍

  • @Yuriy_Markush
    @Yuriy_Markush 2 년 전 +11

    Гарна подача матеріалу, мені сподобалося :) Продовжуйте і надалі в тому ж дусі :)

  • @DmytroBarysh
    @DmytroBarysh 6 개월 전 +1

    Дякую за випуск, цікаво та інформативно! Слава нашим захисникам, все буде Україна!

  • @Eyewear_Maker
    @Eyewear_Maker 2 년 전 +4

    Вподобайка і комент!)
    Дякую за Вашу роботу!!!)

  • @user-gf3zq5pb8m
    @user-gf3zq5pb8m 2 년 전 +3

    З поверненням в наш всесвіт)!

  • @dmytronahorniak6
    @dmytronahorniak6 2 년 전 +1

    Дякую за доступне викладення складної та цікавої інформації.

  • @user-ex8li3zp2j
    @user-ex8li3zp2j 2 년 전 +4

    Невже дочекався. Приємна несподіванка перед новим робочим тижнем)

  • @paulandrashchouk4785
    @paulandrashchouk4785 2 년 전 +4

    Канал - знахідка! 👍

  • @Ai0l0z
    @Ai0l0z 2 년 전 +6

    клас! Дякую, за таке детальне висвітлення теми. Було б цікаво подивитись подібні огляди на інші теорії.
    Чув тільки про теорію струн, але, поки що, не знаходив матеріали, з яких стало б зрозуміло про що в ній йдеться.

  • @SVolikov
    @SVolikov 2 년 전 +2

    Дякую! Успіхів Вам! Підтримую канал і буду чекати нових відео.

    • @Vsesvit_UA
      @Vsesvit_UA  2 년 전

      Дякую за підтримку ✋

  • @valentynskybynskyi5999

    Велика дяка за працю 👍

    • @Vsesvit_UA
      @Vsesvit_UA  2 년 전

      Та будь ласка) мені в радість)

  • @dariyagret
    @dariyagret 2 년 전 +2

    Дякую велике за чудове відео !

  • @user-vz8tk7on9t
    @user-vz8tk7on9t 년 전 +1

    Я у захваті від ваших передач, уміння донести складну наукову інформацію. Усе коротко, зрозуміло. цікаво й красиво. Так тримати! Привіт із Луганщини!

  • @user-rs1cv9ot1v
    @user-rs1cv9ot1v 2 년 전 +3

    Дякую!

  • @sergiimelnikov9374
    @sergiimelnikov9374 2 년 전 +6

    Це крутяк, на фоні теорій вчених щодо зародження всесвіту Біблія виглядає як математичний довідник :)

  • @andriishchokin
    @andriishchokin 2 년 전 +2

    Ура дочекалися

  • @oknevoksom
    @oknevoksom 년 전

    Топ випуск!

  • @user-eo7lh6qw2u
    @user-eo7lh6qw2u 년 전 +1

    Боженька, умеет создавать загадки.😊
    Спасибо Ваня.

  • @imur5890
    @imur5890 2 년 전 +1

    Для мене дуже цікава інформація! 😉

  • @panikovskiyvoloshchuk9385

    Можливо колись і дізнаємося походження і зародження всесвіту але зараз гадаємо на кавовій гущі.

  • @temychtv9294
    @temychtv9294 년 전

    Дуже цікаво, дякую за ролик👍👍👍

  • @Alex-lj3nw
    @Alex-lj3nw 2 년 전

    Мега дякую за вашу працю

  • @andriishchokin
    @andriishchokin 2 년 전 +4

    Класне відео, як завжди дуже цікаво, до речі хотів запропонувати тему для одного з майбутніх відео: як на рахунок відео про систему TRAPPIST 1, або про планети сироти.

    • @Vsesvit_UA
      @Vsesvit_UA  2 년 전 +1

      +
      Додав до списку майбутніх випусків

  • @varvaramorhulova370

    МенІ дуже подобається, що ви говорите не зірки, а зорі) це так ніжно)))))

  • @user-zg8fp6wk8j

    Дуже захоплююче.Дякую.

  • @521_v4
    @521_v4 년 전

    Дуже цікаво

  • @user-fp4zy6lo8h
    @user-fp4zy6lo8h 6 개월 전 +1

    Айван гарно розказує

  • @user-zn2tc8to8v
    @user-zn2tc8to8v 2 년 전

    Благодарим вас и ваш канал за такие прекрасние усилия , просвещать,, давать нам такую класную информация с таким удовольмтвием наслаждаемся,
    Сила и Дух Простоти, уход от сложности - признак роста, сложность - признак упадка, все что сложно, то ложно!
    Так ради что есть етот канал и ваши передачи ефири!!! Любим вас и дружим с вами!! Ждем следующих передач вкусной , новой, високовибрационной информации!!!

  • @user-ey9rj5je4e
    @user-ey9rj5je4e 11 개월 전

    Всесвіт як і люди,і дерева народжуються однаково з насінини в якій є зародок.

  • @geograph998
    @geograph998 년 전

    Дуже класне і зрозуміле відео! Дякую Вам!!

  • @stidweb
    @stidweb 년 전

    Чувак, ти крутий! Почав дивитися не так давно, але дуже зайшло, лайк і підписка.

  • @terramanua2278
    @terramanua2278 년 전 +1

    Слава Українцям!!!
    Наша Нація вистоїть і відродиться,
    А Україна з освіченими людьми стане
    Однією з провідних космічних держав!!!
    Буде Так!!! Слава Україні!!!

  • @user-fc5sw1vv5e
    @user-fc5sw1vv5e 2 년 전

    Дуже пізнавально!!

  • @user-ms1rs4ef6g

    Дякую за відео! Дуже цікаво!

  • @user-pp6rm1jh4f

    Дякую друже, твоя робота дуже потрібна

  • @user-fj4gy8su6x
    @user-fj4gy8su6x 2 년 전 +1

    Дякую

  • @SparkS1166
    @SparkS1166 2 년 전 +1

    вжух, і з маленкьї крапки з'явився всесвіт. Це ламає мені мозок :)))

    • @user-jv7us6zr3f
      @user-jv7us6zr3f 2 년 전 +1

      У це можна не вірити і не ламатиме.)

  • @0Spanchbob
    @0Spanchbob 년 전

    дякую за український контент

  • @volodias4608
    @volodias4608 년 전

    Подобається ваша інформація!!!

  • @lngrd92
    @lngrd92 2 년 전

    🔥🔥🔥

  • @nickpart1742
    @nickpart1742 년 전

    Клас!

  • @__BARBARIAN__
    @__BARBARIAN__ 2 년 전

    гадаю що з іншої сторони росширення, саме розширення всесвіту буде відбуватись в протилежний бік, це особливість мізків людини, я маю на увазі що усі віпромінювання будуть розширюватись у інший бік...
    це як дивитись на горизонт та креслити мапу пласкої землі
    великий вибух може бути лише вибух дуже великої зірки, або навіть скупчення дуже великих зірок
    імовірно такого явища ми ще не бачили тому обгрунтували вибух як початок.

  • @user-tk6co1xk8z
    @user-tk6co1xk8z 년 전 +1

    Всесвіт та давні знання єства людини. Статті:
    -"ДАВНЄ ВЧЕННЯ ПРО ЄСТВО ЛЮДИНИ";
    -"РАХМАНО-ХАРАКТЕРНИЦЬКЕ РОЗУМІННЯ ВСЕЛЕНСЬКОГО ЖИТТЯ";
    -"ПРАВОСЛАВНИЙ СВІТОГЛЯД - НАУКА ГЛИБИННОГО СВІТОРОЗУМІННЯ БУТТЯ" у блозі Святояр UAmodna.
    Все про витоки українського духу.
    Варто прочитати і знати...

  • @user-xs5io9cm5f

    Я маю гоббі - передивлюватися ваші відео по сто разів 😊 мені би ваші відео на першому курсі інженерного мого)) вже стільки років минуло, багато речей стали зрозумілими, безліч сторінок списано формулами, але істина одна - спершу потрібно зрозуміти базу візуально, почути від хорошого лектора. тоді і навчання цікавіше і світ ширший))

  • @user-om4br1jm6c

    Олекса (Номад)
    Приємно дивитися такі ролдики українською мовою! Хочу зауважити, що ні закони, ні простір і час не народилися разом зі Всесвітом. Закони відображають регулярності у співвідношеннях та рухах матеріальних об'єктів, які виявляє людська світомість, а простір і час, як і простір-час - це умоглядні образи, абстракції, вироблені людською цивілізацією під час практичної діяльності, у природі їх немає, є організоване сережовище.

  • @user-we3rp1sy6o
    @user-we3rp1sy6o 2 년 전 +6

    Іване, питання. Якщо наш всесвіт розширюється рівномірно в усіх напрямках, тобто все від усього віддаляється, то як можуть зіштовхуватись галактики? Адже вони мають рухаються з однаковою швидкістю розширення і не мали б одна з одною зближатись. Іншими словами, як можуть зіштовзнутись дві кулі, що рухаються в різних напрямах, не беручи до уваги руху по сферичній поверхні?
    Друге питання. Якщо галактики розширюється одна від одної за законом Габбла і ми бачимо осяжний всесвіт в різні боки приблизно на 13,8 млрд років, то чи означає це, що ми знаходимось в центрі нашого всесвіту? Якщо ми не в центрі, то мали б бачити різні відстані в різні боки. Якщо ні, то то чи не означає це, що швідкість світла не константа, і фотони все таки мають зповільнюватись і в решті решт зупинятись втрачаючи початкову енергію. І ми бачимо лише частину всесвіту.
    Якщо прийняти до уваги все ж таки, що світло не зупиняється, то чому ми вважаємо, що мікрохвильове випромінювання, це крайня точка? Можливо допплерівський зсув зміщує його в недоступну для нинішнього сприйняття фазу, що не доступна нам? І тоді виявиться, що ми не все бачимо, і всесвіт старший ніж ми зараз вважаємо.
    Третє питання. Чи немає у вас в планах дати висвітлення теорії мультивсесвіту в україноязичному сегменті? Питання задане під впливом перегляду лекцій Андрія Лінде.

    • @Vsesvit_UA
      @Vsesvit_UA  2 년 전 +2

      Привіт! По-перше дякую за запитання) Стосовно першого запитання - то Ви не перший, хто про це запитує, тому я вирішив зняти про це відео. Отже, вже скоро, чекайте на каналі відео) Стосовно другого питання - тут складніше. Ну ми не в центрі Всесвіту хоча б з тої причини, що у Всесвіту центру немає. Це складно описати в двох словах - можливо розкажу також у згаданому вище відео. Не зовсім зрозумів, чому якщо ми не в центрі, "то мали б бачити різні відстані в різні боки"? Швидкість світла - константа. Це доведено експерементально.
      Щодо теорії мультивсесвіту - так, я точно планую про це зняти відео, бо це дуже цікаво як на мене)

    • @user-we3rp1sy6o
      @user-we3rp1sy6o 2 년 전 +1

      @@Vsesvit_UA
      1) - "Ну ми не в центрі Всесвіту хоча б з тої причини, що у Всесвіту центру немає. Це складно описати в двох словах - можливо розкажу також у згаданому вище відео."
      - Чому? Коли є якийсь об"єм (геометрична фігура), вона має центр.
      2) - Не зовсім зрозумів, чому якщо ми не в центрі, "то мали б бачити різні відстані в різні боки"?
      - За оцінками науковців, реліктове випромінювання оточує нас з усіх боків рівномірно, на однаковій відстані - 13,8 млрд років (умовно край нашого всесвіту). Коли ми не в центрі, то мали б бачити в одну сторону приміром на 13,8 млрд. років, а в іншу, умовно, на 11 млрд. А це не так. Чому?

    • @__BARBARIAN__
      @__BARBARIAN__ 2 년 전

      @@user-we3rp1sy6o доречі люди колись міркували що вони в центрі сонячної системи (центр чогось це поняття дуже відносне)

    • @olegsaturn8009
      @olegsaturn8009 년 전 +1

      ​@@user-we3rp1sy6o
      "то як можуть зіштовхуватись галактики" швідкість розштреня всесвіту на даннії ділянці меньша за швідкість галактіки
      Ми знаходімося у середені великого вибуху, тобто в його центрі. Найкраща ілюстрація розшіреня всесвіту це резінка з мітками, колі ми її розтягуемо, як такового центру розтягнення в неї не має, вона розтягуеться рівномірно. крім того це демонструє шо швідкість розшіреняя буде різною чім дальше знаходіться позначка тим швідше вона віддаляеться. На космічних маштабах зявляються обекти які рухаються від нас швидше світла )))
      "що ми знаходимось в центрі нашого всесвіту" - ми знаходимиось в центрі метагалактики. тобто сфери шо ми бачимо. як змінити точку то і метагалактика змінеться. Але це не буде центром всесвіту його не існуе.
      "всесвіт старший ніж ми зараз вважаємо. " як в двух словах ми маємо швідкість з якою галактіки віддаляються від нас (червоній зсув) тоді ми можемо поразувати колі вони всі були в одній точці.

  • @user-gj7fv7to9y

    Мова має значення Дякую

  • @nifler111
    @nifler111 2 년 전 +1

    брутально мало переглядів(

    • @Vsesvit_UA
      @Vsesvit_UA  2 년 전 +1

      Сам винен ( треба частіше відео робити. Та головне, що люди дивляться, скільки б їх не було, і я радий цьому.

  • @andriik.1338
    @andriik.1338 2 년 전 +3

    Дякую за відео, з поверненням!)
    Вже чекаємо на інші теорії !! Бо теорія ВВ звучить так само як і теорія будівництва пірамід Ґізи )

    • @legaladviser5683
      @legaladviser5683 2 년 전 +3

      Ти правий. Точка нескінченної щільності? Дурня. Що стало причиною вибуху? Хто знає відповідь, той Бог

  • @user-sk6uo2my5z
    @user-sk6uo2my5z 2 년 전 +1

    👍

  • @v310
    @v310 2 년 전

    👍🔥

  • @user-bq5mh4xe2o

    О, ми так і до Бога добрались .

  • @b_tahky9402
    @b_tahky9402 2 년 전

    Нарешті 😀

  • @nadkha6427
    @nadkha6427 2 년 전

    👍👍👍

  • @user-de6sd2up7o
    @user-de6sd2up7o 2 년 전

    Відео класне автор молодець

  • @snizhok583
    @snizhok583 2 년 전

    👍👍

  • @svitlana3179
    @svitlana3179 년 전

    Гарне відео, Іванку, дякую! Дуже цікаво Вас слухати, картинка загального "пазлу" потрошку доповнюється відсутніми частинками (або ж стають на місце ті часточки, які блукали деінде). Продовжуйте, будь ласка!

  • @Skingurushop
    @Skingurushop 년 전

    Вау❤ дякую🦋 нехай квітне укр ютуб!!!

  • @UnKnown-ur9fq
    @UnKnown-ur9fq 년 전

    щиро заздрю таким ученим - де б таку роботу знайти?.. я б щодня придумував теорії нейтронної аномалії гістерезисів у вакуумі.. нагадує мені наших депутатів, ніби і чимось важливим займаються, а жити від цього легше не стає

  • @yuryzakharchenko1133
    @yuryzakharchenko1133 2 년 전 +1

    🖒☺

  • @user-oj1ir4qk6f
    @user-oj1ir4qk6f 년 전 +1

    Салама́ндра вогня́на́, або плями́ста (Salamandra salamandra) - тварина класу земноводних роду Саламандра (Salamandra). Назва «плямиста саламандра» відноситься також і до іншого виду, Ambystoma maculatum, як і родова назва посилається на велику групу саламандр - хвостатих земноводних із струнким тілом. Інші назви: дощівка, сисмолоко, вогняна ящірка, ящур, сисак, качур.

  • @vasylmalchyn454
    @vasylmalchyn454 11 개월 전

    🇺🇦🇺🇦🇺🇦👍

  • @user-ci9dp2ln7f
    @user-ci9dp2ln7f 2 년 전 +5

    Дякую , дуже цікаво , але стандартна модель не є ідеальною і багато її постулатів є сумнівними , хоча , здається , ми не маємо поки що нічого кращого .

    • @Vsesvit_UA
      @Vsesvit_UA  2 년 전 +2

      Стандартна модель дійсно не ідеальна, тому було запропоновано багато різних уточнень, типу інфляції. Зрештою, лише 100 років тому ми думали, що Чумацький Шлях - то є увесь Всесвіт. Тому все ще попереду.

  • @ivanperepelytsya3182

    Перше Час був Є і буде Зажди !! Якщо у вас нема годинника це не означає що час не рухається рівномірно щосекундно даже коли людина вмре іі закопають Час всерівно йде так само це для тоіі людини вже часу не існує Те саме із Всесвітом даже коли його як кажуть не було час всерівно йшов ! Друге простір був зажди в якому знаходиться наш Всесвіт Даже до Великого вибуху був простір Якби не було простору не булоб вибуху Небулоб куди вибухать Невірите надуйте резинову кульку міцно зажату між товстих бронепластин Згадайте закон фізики про збереження матерії Ніщо з нічого не береться матерія з одного стану переходить в інший Навіть для утворення простого пару потрібен простір Отже я так думаю в нашому Безкінечному просторі існує велика кількість Всесвітів а в кожного із них своя циклічність життя і вид життя це як метелики одноднівки або як баобаб чи секвоя А також свій період весна літо осінь зима Даже зірки проживши мільярди років помирають але народжуються другі Круговорот в великій природі Коли наш Всесвіт остине помре його матерія перейде на будову чогось іншого і знову життя І третє нашим Всесвітом керує Всесвітній розум Все що існує на Землі це вам ніяка еволюці Тут у нас люди за сотні і сотні років ніякоіі еволюції ні на йоту крокодил міліони років крокодил Де еволюція? Вся різновидність та разнобарність природи неможлива була без втручання цього Розому а цій еволюції не хватило б і 10 мільярдів років і всерівно а якщо так затверджують то треба булоб записати програму розвитку Якщо ні накидайте у великий міксер будматеріали і критіть поки не вийде готовий будинок !

  • @user-jv9yl5rv4d
    @user-jv9yl5rv4d 년 전 +1

    В науці, якщо не повний аналіз, а його нема і не скоро буде, треба казати так- у частини дослідженого Всесвіту, можливо такий сценарій: Великий Вибух, Сінгулярність, Розширення і таке інше... Зародження же, Самого, це тільки, поки що нема, сама філософія відсутня, яку треба ще створити, така собі спеціальна філософія, яка пояснює основні положення Всього, інакше нічого не вийде, як набране відро морськоі води в океані...зміст один , а форма выдрізняєтся і суттєво... і має свої закони і філософіі... Припущення, теж вчених, що Земля на трьох кітах і сьогодні має місце, тому що, для багатьох (99,99999 (9)%) населення Землі, це віра на словах, нема віддчуття нового всесвіту..., а є висновки вчених, що так... Початок часів, в 13,7 млд років, по інерції мислення, не є часом зароджування чогось, час напочатку був інший і секундомір сьогодняшний хибить в часі... Сам час був дуже не лінійний, як і сьогодні...дельта часу, весь час змінюється... тому що, є начало, є середина і є кінець, но не так категорично...інтеграцийній час Чогось з Чимось...

  • @user-uw4rc9so5z
    @user-uw4rc9so5z 28 일 전

    Т. Великого вибуху- підходить до утворення галактики,а не Всесвіту.як? результат вибуху утворився вибухонебезпечний Водень?. Де подівся Ньютоній, Коронній? Щоб зрозуміти що таке час,потрібна "точка відліку"і певні умови для спостерігача.чи розширюється Всесвіт? Скоріше розширюються наші пізнання Його,та бачення.Ентропія- "чим далі в ліс,тим більше дров" .Дякую за вашу працю, удачі та надхнення вам.

  • @user-ui4ut4ow4t

    👍 це все фантазія вчених. Якщо якась теорія чи гіпотеза не все пояснюють придумали інші й так безперервно.

  • @user-jv7us6zr3f
    @user-jv7us6zr3f 2 년 전 +7

    Попри впевненість, я вважаю правильним називати "Теорію великого вибуху" - "Гіпотезою великого вибуху", це якщо користуватися зажованим зараз словосполученням: "Критичне мислення". В цій версій Всесвіту найбільше цікавить - спираючись на які факти вчені прорахували розвиток Всесвіту до появи, за їхньою версією, матерії? Адже до того часу не було ні реліктового випромінювання ні розширення, за їхньою версією.
    І ще у мене є сумніви, що за останні роки появилося більше спостережуваних даних на користь ТВВ ніж проти неї. За гравітаційні хвилі - пам'ятаю, та і надстарі квазари, які не вписуються у вік всесвіту слід згадувати, як аргумент проти ТВВ, хоча це вчені інтерпретують по своєму.
    ПС: Якість відео на висоті, і рідною мовою - безцінно, та з нетерпінням чекаю згаданого наступного. Я не багато альтернативних "Версій всього" знаю тому дуже цікаво, що ти накопав на цю тему.:)

    • @Vsesvit_UA
      @Vsesvit_UA  2 년 전 +1

      Ну там також тобі може здатися не переконливо, та мені теорії сподобались) зроблю може через один випуск.

    • @user-jv7us6zr3f
      @user-jv7us6zr3f 2 년 전

      @@Vsesvit_UA та не відкладай, давай наступним.)

    • @Vsesvit_UA
      @Vsesvit_UA  2 년 전

      @@user-jv7us6zr3f нє) хочу новин космічних зняти.

  • @Vic-Ukraine
    @Vic-Ukraine 2 년 전

    04:05: епоха об'єднання: сили роз'єднуються :-) Цікавенько

  • @user-du1xt6nj8e
    @user-du1xt6nj8e 11 개월 전

    Всесвіт - ще та мозголомка! Якщо на початку не було ні простору, ні часу, як ми можемо міряти вік існування Всесвіту? 13 з гаком мільярдів наших років, земних? Але ж і земний рік не завжди був таким, який він зараз ...

  • @victorbaxmat8416

    Час почався для вас коли ви купили свій перший годинник...хто второпав може підтримати лайком.Логіка це напрям пошуку "шляху" ( дороги,* пути*), а не банальний * дуалізм* , без розуміння того що між ним перебуває( світ не чорно- білий, а барвів більше ніж ви думаєте,чи знаєте)....

  • @Pavlyk_Ravlyk
    @Pavlyk_Ravlyk 년 전 +1

    У мене питання,я неодноразово чув про Великий Вибух,але не чув про інше - що стало причиною вибуху?

  • @TheAlexwop
    @TheAlexwop 2 년 전 +1

    Існує теорія, що інфлатонне поле перейшло в кванти енергії (фотони), які потім частково перетворилася в кварки та врешті в протони.

  • @YaroslavaKriat
    @YaroslavaKriat 2 년 전 +1

    Нічо не зрозуміло, але дуже цікаво😂 дякую!)
    П.С. Не «степінь», а «ступінь»;)

    • @endor4757
      @endor4757 2 년 전 +1

      Я не філолог, але вдсодків на дев"яносто певен, що все-таки "степінь". Наприклад "два у третьому степені дорівнює вісім".

    • @VINRARUS
      @VINRARUS 2 년 전

      @@endor4757 сходень :D

    • @YaroslavaKriat
      @YaroslavaKriat 2 년 전 +3

      @@endor4757 вибачте, перевірила, дійсно ви праві! Соррі, соррі, соррі))

    • @endor4757
      @endor4757 2 년 전

      @@YaroslavaKriat Завжди будь ласка =)

  • @pavlo_atman
    @pavlo_atman 7 개월 전

    Це все важко уявити. Виникає питання: Звідки взялася та початкова точка? 😮

  • @user-ej1iv4mn4v
    @user-ej1iv4mn4v 2 년 전

    А можливо чорна діра при набранні певної маси переходить у вибух. І таким чином ця матерія переходить у енергію розширення( інфляція) а потім перехід енергії розширення з її сповільненням до світлової швидкості у матерію ( баріонну речовину). І виходить такий цикл ,що правда з затуханням. Бо не все може зібратись заново. Адже частина розлітається під дією темної енергії. Зато збирається у різних місцях. То вже схоже на поділ та розмноження.

  • @martsynkivskyi8951

    Якщо я надуваю м'яч - він розширюється. Це не значить, що м'яч раніше був крапкою. Теорія великого вибуху - це маячня!

  • @osadchyimaksym
    @osadchyimaksym 년 전 +1

    топ відео! Укр ютуб переможе.

  • @VolodymyrLisivka
    @VolodymyrLisivka 2 년 전 +2

    Ще у 2004-му році 30 фізиків підписали петицію про те, що теорія Великого Вибуху не відповідає фактам, а, гірше того, факти підганяють під теорію. З цієї теорії не сміється вже тільки лінивий, але креаціоністи ніяк не вгамуються.

    • @user-jv7us6zr3f
      @user-jv7us6zr3f 2 년 전 +1

      І я досить скептичний до ТВВ. Мені цікава Ваша думка до будови Всесвіту, думаю, автору відео також, адже він збирає матеріал на відео про інші гіпотези на цю тему.

    • @VolodymyrLisivka
      @VolodymyrLisivka 2 년 전 +3

      @@user-jv7us6zr3f Оортова хмара, яка сформувалася навколо Притягувача Шепплі/Shapley Attractor, зіткнулася з гігантською газо-пиловою туманністю, відомою як Дипольний Відштовхувач. При зіткненні, розріджена матерія та гази почали ущільнюватися, що призвело до створення нових галактик та втрати орбітальної швидкості, в результаті чого ці нові галактики падають на Притягувач Шепплі.
      Відповідно, червоне зміщення лише частково пояснюється розбіганням зірок. Так, наша локальна група галактик розлітається, але це випадковість. Насправді світло не є безсмертним і втрачає енергію з часом, через взаємодію з середовищем. Якщо відняти цю постійну втрату енергії, то проявляється структура, на якій видно хто куди летить, а також стає зрозуміло що CMB - це лише світло далеких галактик з z=1000.
      vixra.org/pdf/2009.0137v1.pdf
      krplus.net/bidio/YdGJpGafrKTek4Y
      Але якщо ви питаєтеся про весь Всесвіт, то він нескінченний у 1) часі, 2) просторі, 3) масштабі вниз, 4) масштабі вверх, і відповідно є купа напрямків для «чому так сталося?», ну і звичайно там є події які можна назвати народженням нашого Всесвіту, але до них буде важко докопатися.
      Прості спостереження:
      Якщо рухатися в просторі, часі, чи масштабі (з масштабуванням і часу і простору), то ми побачимо приблизно однакову картинку, як і навколо нас, тому що тривимірний простір накладає серйозні обмеження на те, якою може бути матерія після нескінченно великого проміжку часу. Якщо ж не враховувати час при масштабуванні, то:
      1) зі збільшенням масштабу, зменшується швидкість еволюції. Напр. еволюція галактик відбувається значно повільніше, ніж еволюція мікрочастинок. Якщо збільшити масштаб нескінченно вверх, то швидкість еволюції спрямується нескінченно до нуля. Іншими словами, нескінченний Всесвіт ніколи не постаріє, і завжди знайдеться такий масштаб, на якому все тільки починається. Також, можна зробити висновок, що у масштабі над нами (галактики і вище) ми будемо бачити Всесвіт у якихось перехідних процесах: просто зараз нас засмоктує у чорну діру, напр.
      2) зі зменшенням масштабу, збільшується швидкість еволюції, тому ми бачимо матерію, нижче нашого рівня, у стабільних станах, і нам дуже важко побачити перехідні процеси (без коллайдера), тому що еволюція відбувається надзвичайно швидко. Якщо збільшити масштаб нескінченно вниз, то швидкість еволюції там миттєва, тобто вся матерія давно перейшла у суперстабільний стан - ідеальний газ з чорних дірок, і там практично нічого не відбувається, крім обʼєднань чорних дірок, що призводить до падіння тиску в ідеальному газі, що призводить до утворення дірок в ідеальному газі, які обʼєднуються у більші обʼєкти, аж до утворення чорних дір з дірок, і процес повторюється на новому масштабі.
      Ну і т.д. Довго розписувати.

    • @user-jv7us6zr3f
      @user-jv7us6zr3f 2 년 전

      @@VolodymyrLisivka Зрозумів, досить цікава думка. Погоджуся з тим, що фотон втрачає енергію, але сам припускаю, що Всесвіт стаціонарний, а втрачена фотоном енергія іде на генерацію матерії Чорними дірами. Це все в межах законів збереження: енергії, імпульсу і взагалі здорового глузду. Відпадає потреба у Темні енергії.
      krplus.net/bidio/lc56jJVpmpG9hWk
      krplus.net/bidio/h86CY5-ZdX2qnHo
      Розтлумачення деяких деталей до моїх гіпотез є у окремих відео.

    • @user-rr2hd6js3s
      @user-rr2hd6js3s 2 년 전

      До чого тут креаціоністи? Вони навпаки проти теорії великого вибуху...

    • @VolodymyrLisivka
      @VolodymyrLisivka 2 년 전

      @@user-rr2hd6js3s > Теорію зародження й еволюції Всесвіту, яку сьогодні називають «теорією великого вибуху», запропонував 1931 року бельгійський абат і астроном Жорж Леметр.
      Для церкви, ВВ це якраз те що треба - спочатку не було нічого, а потім бабах - і все є. Чому це креаціоністи проти такої чудової теорії? Навпаки, якщо ви почитаєте їхні аргументи, то без Великого Вибуху, який створив навіть час, не може існувати Бога, тому що він не потрібен. Прокляті атеїсти тому агітували за Постійний Всесвіт, який існує вічно, але абат Леметр знайшов розумне пояснення як Бог створив Всесвіт.
      For Christians, the heart of the issue really comes down to the question "Does the concept of a Big Bang type creation event undermine Scripture?" I could argue that the broad concept in fact does the opposite. The Big Bang theory validates the Christian concepts of a finite universe, an initial beginning and a creation of time and space. Today, we see apologists arguing for the existence of God using the Kalam argument. The Kalam states everything that has a beginning must have a cause. The universe has a beginning. Therefore, the universe must have a cause. Further, that cause must have exerted intelligence to desire change and a will to make the change happen.
      Astronomer Hugh Ross goes even farther, though. He states that although there are many competing models and theories on the Big Bang event, each with its own details, all agree on two basic premises: At some certain point in the past the universe began to exist and it has been expanding ever since. Ross argues that both these premises are clearly taught in Scripture. He writes, "The Bible's prophets and apostles stated explicitly and repeatedly the two most fundamental properties of the big bang, a transcendent cosmic beginning a finite time period ago and a universe undergoing a general, continual expansion. In Isaiah 42:5 both properties were declared, 'This is what the Lord says-He who created the heavens and stretched them out.'"(3) Ross notes also that there are at least eleven Bible verses that talk about God's "stretching out" the universe.(4)
      All in all, the concept of a big bang type creation event shouldn't trouble Christians too much. While specifics such as the nature of the creation, if it was guided intelligently, and other points should be discussed vigorously and the Christian position defended, the main idea of the universe coming into existence a finite time ago is actually a huge concession on the part of modern science - ground that the scientists for a long time did not want to give up. This is why Dr. Robert Jastrow, Director Emeritus of Mount Wilson Observatory and founder of NASA's Goddard Institute for Space Studies had written "For the scientist who has lived by his faith in the power of reason, the story ends like a bad dream. He has scaled the mountains of ignorance; he is about to conquer the highest peak; as he pulls himself over the final rock, he is greeted by a band of theologians who have been sitting there for centuries."(5)

  • @Vika-wq8dz
    @Vika-wq8dz 년 전 +1

    класс

  • @user-qx1nd1ms1v

    ♦Начало начал. ГЕНЕЗИС

  • @user-ds1gb8qc3c

    Как получился металический водород ???

  • @Ilarion73
    @Ilarion73 년 전 +3

    Чому це трапилось? Другий закон термодинаміки стверджує наростання ентропії. Я ці теорії стверджують випадкове самотворення! Наука сама собі суперечить.....

  • @user-yk3nz5hg8l
    @user-yk3nz5hg8l 2 년 전

    +++

  • @TheDensing
    @TheDensing 년 전

    Мене з підліткового віку не покидає думка, що цей світ створений Розумним Творцем. Знаю що ця думка не популярна серед вченим, але всеж така звичка - шукати сенс у всьому.чому все існує? Чому існує щось, а не ніщо? Існує два класса причинності 1. Фізична причинність як суперпозиція разних полів, станів, сил і 2. Причинність створена розумною силою, наприклад людиною. Тоді розумний творець стає причиною фізичних подій. Для мене це до цього часу є сильним аргументом. Дякую за відео.

  • @nadezda2852
    @nadezda2852 년 전

    🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️